Free Your Mind

Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution. ~ Albert Einstein

Utolsó kommentek

Látogatók

Címkék

2008 (2) 2012 (1) 3d (1) agy (4) album (2) alkalmazás (3) álmatlanság (1) alternatív (5) ammc (1) anatomia (1) anatómia (8) angyalok (1) animáció (1) art (3) atlasz (6) atlétika (1) autizmus (1) autó (1) avatár (1) baba (2) bemutató (3) beteg (2) billentyűzet (1) blog (1) bonsai (1) bor (1) bőr (1) bútor (2) bútorok (1) campus (2) cápa (1) center (1) cern (1) cipő (2) csillagászat (8) csoki (1) cuki (1) daru (1) debrecen (2) depresszió (1) design (32) diabetes (3) diagnosztika (2) digitális (1) dns (2) donáció (1) drog (1) dubai (1) édesség (1) egészség (11) ékszer (1) élet (2) előadás (3) elsősegély (1) embrió (1) emlőrák (1) építészet (13) érdekesség (17) eszköz (2) eszközök (10) eurosport (1) e education (1) e learning (8) e medicine (4) e patient (1) e patients (4) fashion (5) fegyverek (1) fehérnemű (1) fejlesztés (4) fejlődés (1) felhasználás (7) feng (1) fesztivál (3) film (2) fóbia (1) foci (1) föld (3) forma (1) fül orr gége (1) furcsaság (1) fürdő (1) gastro (1) gasztronómia (1) genetika (6) gina (1) gondolkodás (1) google (5) grafika (2) guggenheim (1) gyerek (1) gyertya (1) gyógyszer (2) hadid (2) health2.0 (3) hold (2) hormon (1) house (2) humor (1) immunrendszer (1) insomnia (1) internet (12) intubáció (1) iq (4) it (34) japán (2) játék (11) jazz (1) jövő (10) kampány (3) karaoke (1) kardiológia (4) kávé (1) kép (3) képek (8) kerámia (1) kereső (10) kiállítás (1) klinika (2) klónozás (1) koktél (1) könyv (1) könyvtár (1) kórház (1) kozmetikum (1) közöség (1) közösség (11) kultúra (3) kutatás (15) kutya (2) lacoste (1) lagerfield (1) lakberendezés (1) laptop (2) látás (1) lego (2) levendula (1) lézer (1) lhc (1) lil (1) lol (39) london (2) maci (2) medicina (32) medicine2.0 (1) medpedia (1) megnyitó (2) melatonin (1) melissa (1) merck (1) mérés (1) mese (1) multimédia (2) művészet (8) múzeum (1) napló (2) nasa (4) nevetés (1) nintendo (1) nőgyógyászat (2) nyakkendő (1) off (2) oktatás (14) olimpia (7) online (1) önvizsgálat (1) opera (1) optika (1) orvos (4) őssejtek (3) osztályozás (1) ózon (1) párizs (1) párkapcsolat (1) pda (1) peking (4) pharmindex (1) picasso (1) pihenés (1) póló (1) prevenció (5) radiológia (2) rágó (1) rajzfilm (1) rák (2) reklám (6) relax (1) revver (1) savant (1) scienceroll (1) scribd (1) scrubs (1) sebészet (5) segítség (1) sejtbank (2) sex (2) shui (1) sl (1) slideshare (2) sorozat (4) spam (1) sport (4) stressz (1) süti (1) szemészet (3) szimuláció (3) szívinfarktus (1) szótár (1) szülészet (1) szurkoló (1) táplálkozás (1) tech (16) technika (8) technológia (2) teddy (1) tehetség (2) tejút (1) télapó (1) terápia (1) terhesség (1) térkép (2) test&lélek (3) teszt (6) tour (2) tőzsde (1) transzplantáció (1) truveo (1) tube (2) tudomány (6) újraélesztés (1) űrkutatás (1) űrturizmus (1) védelem (2) vér (1) véradás (1) vicces (16) video (15) vimeo (1) web (19) web2.0 (9) webicina (1) who (1) wii (1) wikipedia (2) wordweb (1) worldweb (5) you (2) youtube (6) zada (2) zene (8) Címkefelhő

Milyen a jó reklám?

2008.10.12. 15:25 | nita | Szólj hozzá!

Milyen a jó reklám, ami látványos, vicces és lényegretörő, ja és nem mosóport hírdet:)) Pont, mint ezek:

A bejegyzés trackback címe:

https://freeyourmind.blog.hu/api/trackback/id/tr90709912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.